Bøker
Kontakt oss
Om forlaget
Matematisk tenking på småtrinnet
Batterier, mobiltelefoner, dalmatinere og vannmeloner
Master i matematikkdidaktikk
Modellering
Tegning som strategi
Dybdelæring i statistikk og sannsynlighet
Alltid, aldri eller noen ganger
Spill – utvikling av tidlig tallforståelse
Begynneropplæringen
Sannsynlighetsregning og statistisk metodelære
Rom for matematikk – i barnehagen
Froskehopp. Algebra
Barn, matematikk og språk
Arkitektprosjektet. Areal, volum og rutenett.
Matematikk med mening – mening for alle
Matematikksamtaler. Undervisning og læring – analytiske perspektiv
Matematikklæring for fremtida
Matematiske horisonter 1
Visuelle perspektiv, Tallteori
I tallenes verden
Matematiske byggesteiner. Metamatematikk for lærerutdanningen
Matematiske tenkemåter. Metamatematikk for lærerutdanningen
I tallkongruensenes verden
Kultur og matematikk / Kultuvra ja matematihkka
Læringssamtalen i matematikkfagets praksis, bok 1
Læringssamtalen i matematikkfagets praksis, bok 2
Å lære algebraisk tenkning
Det matematiske barnet
Læringsfellesskap i matematikk / Learning Communities i Mathematics
Begynneropplæring og tilpassa undervisning
Matematiske sammenhenger: Algebra og funksjonslære
Matematiske sammenhenger: Geometri
Matematiske sammenhenger: Tallære
Tenk kreativt 1 og 2
Tenk kreativt 1 og 2 (nynorsk utgåve)
Visuelle perspektiv: Avbildninger og symmetri